Mysdag

En riktigt mysdag har det varit idag. Har varit på stan med min käre mormor och min lillebror. Vi åt supergod lunch på kulturens hus och sen vandrade jag och mormor lite på stan och kollade runt. Supermysigt! Sen var det bara hem och hämta träningsgrejerna för jag, majsan och rasch skulle köra bodypump! Hade sådan otrolig träningsvärk från förra gången men gick ändå bättre än väntat, fast vissa gånger gjorde det såå sjukt ont haha alltså nej det gick verkligen inte. Men det är väl nu bara i början man får såhär ont efter, hoppas jag.

Nåväl, efter träningen hyrde vi en film som vi alla såg hos mig tillsammans med lite chailatte, mysmys!:) Så himla roligt alltså shit skrattar när jag tänker på det, vi pratade om 3D film på bio och jag berättade om när jag såg spykids 3D och det flög ut typ en robot brevid en. Rebecca blev då så otroligt exalterad så hon började skratta och samtidigt klappa händerna, haha alltså shit!:D Nej tror vi inom en snar framtid kommer se 3D filmen där på bio! Ojoj :)

Nej nu blir det att sova, vi ska upp och köra spinn/core där vid 12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0