I put my heart in your hands

Det finns en anledning till varför jag valde natur och inte samhälls. Jag är verkligen verkligen inte bra på religion och sånt där. Kan tycka det är intressant och så, men något mer finns inte, kan inte koppla ihop saker och ting bara sådär. Nej imorgon får det gå som det går, min fusklapp(somvifårha) är som ni kan tänka, väldigt full. haha :)

och efter imorgon är det helg och lov i en hel vecka. Hur underbart? Hoppas på en riktig bra helg, vilket jag vet att den blir. Under lovet ska jag bara göra saker man annars inte hinner som träna, se på alla serier man missat och andas! låter ändå helt okej.

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha söt du är:D du skulle också ha sökt:D:D

2009-10-25 @ 18:41:44
URL: http://frrridar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0