I hope it’s gonna make you notice

Idag har vi testat att gå in i vuxenvärlden, på ett sätt. Vandrat och yrat omkring på ltu. Det gav ändå en liten inblick på hur det kan vara och kännas att plugga på universitet, vilket man någongång kommer göra. Såg riktigt mysigt ut faktiskt! Typ som gymnasiet, fast ja, ännu mer vuxet och ganska mycket seriösare.

Jag har ingen aning om ifall jag ska plugga vidare på en gång eller inte. Det är ju massa fördelar och nackdelar med vilket som, fast egenligen inte. Den ända fördelen med att plugga på en gång är ju att man har allt väldigt färskt i minnet, det kan ju vara tungt att komma in i pluggandet igen. Men det beror på ju vad man vill läsa också. 

Men nej vafan, som jag känner nu iallafall finns det så otroligt mycket mer jag vill göra än att sätta sig vid skolbänken direkt! Vad sa vi på klassfesten, Thailand va? Jag är så på :)




....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0