Tisdag

Hade så himla ont i halsen när jag vaknade så att idrotta i 2h och 20 min kändes inte sådär superbra och eftersom det var min enda lektion sitter jag här. Har psykologiprov i morgon så det är väl bara att ta fram boken och börja nöta. Men först tänker jag göra en liten lista.

STEG ETT:
Namn: Linnea
Smeknamn: Lillis av majan hihi:)
Födelsedatum: 6 Januari
Födelseort: luleå
Ögonfärg: Gröna med lite brunt
Hårfärg: Just nu lite kopparaktigt ljusbrunt typ
Längd: 161cm
Skostorlek: 37
Höger- eller vänsterhänt: höööger
Stjärntecken: stenbock

STEG 2:

Skor som du bar idag: kängor när jag gick ut med lillpalten
Rädsla: att förlora någon nära..
Målsättning: just nu klara mig igenom höstterminen.
Svagheter: Inga! nej men jag vet inte.

STEG TRE:
Din första tanke när du vaknade idag: säg att klockan inte är 6.
När somnar du: mellan 22 till 23.
När du inte kan sova: försöker somna.

STEG 4:
Pepsi eller Coca Cola: blä inget.
McDonalds eller Max: blä inget.
Singel- eller dubbeldejt: beror på :)
Adidas eller Nike: hm nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: vanligt te
Choklad eller vanilj: choklad!

STEG 5:

Svär du: nja inte ofta
Duschar du varje dag: jaa det blir nog så
Röker du: ohnej
Är du förälskad: :)
Tror du att du någonsin varit kär: jag vet att jag har det.
Gillar du skolan: just nu känns det lite tungt
Vill du gifta dig: jadå
Tror du på dig själv: man måste försöka!
Blir du åksjuk: nej
Tycker du att du är hälsosam: ja kanske för haha
Gillar du åska: på håll
Spelar du något instrument: gitarr!

STEG 6: Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: inte det!
Gått på dejt: nej
Kysst någon: nope
Shoppat: inte det heller, haha men november har ju inte varit så länge så.
Ätit en hel ask müsli: men nejnej
Ätit sushi: nej,
Stått på scen: nej
Blivit dumpad:
nej
Skejtat: nej igen
Bakat: Ja! haha likt att jag bakat.
Nakenbadat: nope
Färgat håret: Ja!
Stulit något: nej

STEG 7: Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: somnat
Blivit upptäckt under "akten":  haha nej
Blivit kallad hora: nja
Blivit nerslagen: nepp

STEG 8: I framtiden...
Hur gammal vill du vara när du gifter dig: det beror på, när det känns rätt!
Namn på barn: åh jag vet inte :)
Ditt drömbröllop: hm någonstans där solen alltid lyser! :D
Vad vill du bli när du blir gammal: Känna att jag gjort allt som man kan göra i livet, pyssla om barnbarn och ta vara på tiden, fara och resa osv :)

STEG 9:
Hur ska din drömkille/tjej vara? 
Omtänksam, snäll, rolig, allt sånt där :)
Ögonfärg?: bruna
Hårfärg: brunt där också
Långt eller kort hår: helst lång
Vikt: haha? :D
Klädstil: spelar ingen roll
Plats för första träffen: ingen aning :)

STEG 10:
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: åh hemskt,
Antal CD-skivor du äger:
 alla av coldplay, inte så många fler
Antal piercings: öronen
Antal tatueringar: noll
Hur många gånger har du varit med i tidningen: lyckas alltid hamna där!
Antal saker jag ångrar: ingen ide att grubbla på sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0