Onsdag

Alltså shit var längesen jag hade sådan här träningverk i benen och rumpan, måste vara från benpressen jag och rebecca hittade! Lätt en ny favorit dock, den tog som tusan. Idag hade vi bodystep med laget, var helt svårt men roligt, jag och maja hamnade hela tiden i fel takt måste sätt hur kul som helst ut. Imorgon blir det skola och sen får vi se om det blir någon träning, min träningskompanjon far till stockholm i helgen så får väl passa på att vila då ;D.

Vad händer i helgen då gott folk? Jag har ingen aning faktiskt, skönt ändå. Tycker vi satsar på en tjejkväll då, är ni på brudar? :)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

hhAHA :d jAaa eller hur :) Fan, ville först lämna tillbaka den, men det gick ju o använda :D

2009-11-05 @ 22:05:23
URL: http://kyssars.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0