November rain

Ligger här och lyssnar på musik samtidigt som regnet smattrar mot taket. Det är som så mysigt här på min vind, om det blåser viner det alltid i skorstenen och om det regnar smattrar det som sagt mot taket. Det är helt klart riktigt mysigt. Dock känns det ju lite fel att det i november är sånt här väder ute. Längtan efter snön börjar växa kan jag ju säga.

Idag har jag bara haft en lektion, sen blev det ett skönt träningpass med frida. Det var typ tomt i hela gymmet så vi lastade på vikter och tog i allt vi kunde, det lät där inne kan jag lova haha sjukt roligt. och riktigt jäkla tungt såklart. Sen har jag hunnit med att övningsköra, det går bara bättre och bättre kan jag säga. Kvällen har bestått av idolmys och ännu mer mys med tjejerna. Hoppas att kvällen imorgon bjuder på något nice, är sjukt taggad på att göra något!

Ska försöka sova nu, jag och victor såg paranormal activity igår så jag kan ju säga att lite nojig är man ändå nu när det kommer till att sova..Usch nej jag får nog ha på spotify hela natten. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0