Måndag

Då var lovet över. Var ett riktigt skönt lov, gjorde såntdär man ska göra på ett lov, tränade, umgickts med tjejerna och myste på. Helgen blev också riktigt lyckad, halloween festen hos Josse och Johnny var hur grym som helst. Massvis med sportnördar for omkring överallt! Ska lägga upp lite bilder när det inte är så segt som nu.

I morse var jag på spinning klockan 7 med rebecca, haha det var typ ändå jobbigare att gå upp än själva passet, och passet var ändå sjukt jobbigt! Det kröp så otroligt mycket i benen, och det gör det fortfarande. Ska ändå bli skönt med att benpass i morgon, kan typ inte sitta still! Jag och rebecca har gjort upp en träning plan för veckan, riktigt bra!:D

 Och idag kom min sötnos frida hem, som jag saknat dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0