I'm yours to keep

Äntligen är min lucka till rummet klart. Har väntat i sisådär 6 år kanske, så det känns braaaaa. Nu kan jag spela massa hög musik och framförallt, kunna sova ut på morgonen. Har blivit väckt ett antal gånger av min käre brors tvspelande.

Igår såg vi jordens undergång på tv. Den var helt klart sevärd, sjuka effekter alltså. Det var så himla roligt att kolla runt i biosalongen, alla satt med hakorna nere i backen typ haha. Ja nog blev man chockad, och inte minst fundersam över vad som kommer hända 21 december 2012..

Söndag idag då, har varit och kört rätt länge så nu blir det väl att ta tag i plugg innan träningen. Ingen vidare höjdardag alltså.

Nej nu tillbaka till pluggandet och musiken.


Kommentarer
Postat av: fia

Förutom att jag fyller 21 då så vet man aldrig... :S

2009-11-22 @ 15:20:59
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0