Friday i'm in love

Lars winnerbäck var helt fantatiskt bra i onsdags. Har aldrig sett han live man kan säga att han lätt levde upp till mina förväntningar, sjukt bra alltså. Känslorna bara överöste en och ja det var amazing.

Ikväll blir det att umgås med massa trevligt i ett cafe vi har fått låna. Kommer bli riktigt mysigt! :):) Så himla skönt med helg nu alltså, har varit en tuff vecka och har två tuffa veckor kvar. Sen blir det att kunna andas ut lite. Det stod i mitt horoskop idag att stress och oro stör min nattsömn, vilket stämmer till hundra procent. Har nog somnat vid halv 2 hela veckan. Min hjärna är typ uppe i varv helatiden så den hinner inte bli trött eller nå, sjukt. Känner mig aldrig trött när man äntligen ska sova, utan tröttheten kommer alltid nu på eftermiddagen. Nåväl, det måste väl bero på att det är så mycket att göra nu eller något.

Nej måste jag plugga svenska och fysik..Sen blir det lite roligheter! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Samma här!

2009-11-29 @ 15:50:20
URL: http://nightsgrow.blogg.se/
Postat av: fialotta

Men lätt! Så kan vi ta en bakardag och göra en massa gotta. Sen mysa med lite glöggis :)

2009-12-03 @ 22:23:09
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0