En månad kvar

Kan ni fatta. En ynka månad kvar till självaste julafton. Hur mysigt men också hur konstigt är inte det? Ska verkligen försöka att planera min tid nu den här månaden, så att man får tid med allt mysigt julen har att komma med. Tänk allt gott man kan baka, och jag som älskar att baka vill ju hinna göra det så mycket som möjligt. Gå på stan och inhandla lite julklappisar hade ju varit rätt roligt att hinna med också.

Idag har jag pluggat och pluggat och pluggat. Pluggat teori har jag också hunnit och gått på min första teorilektion. Så nu har jag ett till moment att hinna med. Man blir ju typ stressad av att bara läsa det här inlägget. Nej det ska nog gå bra.

Imorgon är det ju dags för lasse. Huuuuur nice är inte det? Jag som aldrig sett honom live har ju som längtat efter det rätt länge. Har inte riktigt hunnit lyssna in mig på den nya skivan dock, men av det jag har hört verkar det grymt. Kommer nog bli en del starka känslor känner jag på mig. För typ 90% av alla låtar har man ett minne till. Jag, Jenny, Johan och Otto har sådana otroligt fina minnen tillsammans. Jag är så glad att vi kan dela dom med varandra <3.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0