Always you

Det satt bra med en tredagarshelg kan jag ju säga. Har inte riktigt gjort något sådär super speciellt, har haft så otroligt ont i huvudet hela helgen. Helt sjukt, har inte ens kunnat sova och det gör ju att man får ännu ondare i huvudet. Inte bra alltså. Har blivit lite mys med världens finaste tjejer, gråtit lite för att rabih åkte ut ur idol, gått på stan med min käre far, firat min käre far med kramar och go fika och igårkväll fick jag besök av min bästaste Jenny. 
Imorse vaknade vi här hos mig av en liten hund som glatt hoppade upp i sängen och tyckte att det var slut på sovandet. Så vi tog oss upp och sen efter lite matteplugg gav vi oss iväg till svinvaccineringen. Tog sammanlagt 2h, men det måste det väl ändå vara värt. Dock gör det sjukt ont i armen nu, ser typ ut som jag har världens biffigaste muskel, sjukt svullet!

Sen hann jag frida och rasch med en instruktion på inpuls också, så nu har vi fått massvis med tips och hjälp med nya övningar. Perfekt, är hur peppad som helst. Åh så surt att jag ska få ont i halsen nu då. Vilar högst en dag till alltså, sen får det vara nog!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0