Som en virvlande storm och som en dansande vår

Jag har som försökt att få mina fina tjejer att börja lyssna på Lars Winnerbäck, det går väl sådär kan jag säga. Rebecca visste jag inte skulle bli några problem, då hon och jag har väldigt lika musiksmak. Frida, Sanna och Martina går däremot rätt segt, vilket jag inte kan förstå. Han är ju helt otroligt underbar, och hur mysigt är det inte när vi sitter framför brasan och sjunger sånger som han gjort, Kom änglar, Hugger i sten, Hum hum från humlegården. Nej nu får ni skärpa till er! :)

Idag har jag haft en rätt kort skoldag, den rulla på fort som bara den. Sen gick jag på stan, hittade en otroligt söt klänning på veromoda. Ingen färg fanns i min storlek, testade till och med L i hopp om att den var liten i storleken, men icket..
Sen gick jag till Linas klippotek, där Frida slingat sitt hår, det blev grymt lyckat såklart! Sofia är bäst! =)



Kommentarer
Postat av: Anonym

den musiken är ju bara bäst!

och nu har jag några till smaskiga låtar jag ska visa dig! hihi :)

2009-05-25 @ 23:19:32
URL: http://rebeccai.blogg.se/
Postat av: frida

linnea, nu har du fel. jag lyssnar visst på han, tillome före rebecca! ;D

2009-05-26 @ 17:04:08
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0