Då var det gjort! :D

Äntligen är milen avklarad! :) Sprang med Laura och Jenny, men sen efter typ 2km sprang jag ikapp rebeccar och vi håller som samma tempo så det var super! Vi kämpade igenom hela milen och det gick riktigt fort tycker jag, jag var så blev så glad av att se så mycket folk springa så jag hade supermycket energi kvar =) När det var en km kvar kutade jag sista vägen sen var det över! :D Vi klarade vårat mål rebecca, att inte stanna någon gång :)

Nu väntar godmiddag med min mor och sen ska jag jobba med fotbollen i kh. Inte så roligt en lördag kväll, men en massa trevligt folk är där så det blir säkert bra :D

Kommentarer
Postat av: Okänd

Kul att det är gjort, stolt över dig... snart är det sommarlov, håll ut och du kan ta det lugnt med studierna!

2009-05-31 @ 03:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0