Söndag

Måste säga att jag verkligen gillar söndagar. Just nu kollar jag på filmen som går på trean, tror den heter i hennes skor eller något sånt, en riktigt bra söndagsfilm kan jag tycka. Söndagar är bra.

Helgen då, igår gick jag på stan med min far. Inhandlade lite vårmåsten, det blev converse, jeansjacka och jeansen från gina som alla verkar vara tokiga i, till och med jag föll dit. Men jag vet fortfarande inte vad jag tycker om att dom är så söndriga. Ville nog att att de ska  vara lite mörkare med mindre hål i, men vi får se hur det blir! :) 

Lördagen hann också med en stugtripp till johans stuga med jenny och otto. Kanske den sista stugtrippen för i år? Tur att vi for, grymt kul.

 

Vilka ska man satsa på? Vänstra från cubus, högra gina..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0