Now my feet won't touch the ground

Måste bara säga att jag älskar coldplays Life in technicolor II. Varje gång det kommer en ny låt är jag snabb på att lyssna in mig, blir lika överlycklig varje gång. Kanske för att jag kan alla deras andra utantill, kan ju vara det. Denna är grym iallafall, ska visa er videon också. Blir mycket coldplay här i bloggen alltså, men jag kan tycka att det är rätt trevligt! ;)

Nåväl, sitter här och pluggar fysik. Men med en te kopp och mörk choklad hålls motivationen uppe! Mörk choklad måste vara det bästa, speciellt så mörk som 86%. Grymt bra också för att man inte vill ha mer än typ 2 bitar. Ja, nu vet ni det. Skumt inlägg detta, men se den här coola videon nedan haha!


Lill grabben i början, och tjejen, klockrent. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: fia

HAHA fyyfan vad söööt video! Dom är bäst :) Tänk linnea, snart står vi där :D

2009-03-11 @ 11:41:19
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0