Mankanalltiddrömma

och det är var jag och mormor har gjort, alldeles för mycket. Jag säger bara att Mauritius ligger högt på listan, nästan galet som man kan längta sig bort. Men man ska ta var dag för sig, i morgon bär det iväg till stugan med gänget. Jag, Jenny, Otto och Johan alltså. Det är ju som att komma bort på sätt och vis det med och om man uppskattar alla små ting tror jag allt kommer går lättare och lättare.

Idag gick jag en sväng på stan med Sofia och Jenny, inga inköp dock. Sparar varenda krona till sthlms resan, nog för att det är ett tag kvar och jag vet inte hur jag ska klara mig utan något nytt fram tills dess, men det ordnar sig. Köpte faktiskt mörklila nagelack, sökte svart och det blev mörklila, det var snyggt iallafall, får köpa svart senare!


Oj kolla vem som också har mörklila naglar, vars kunde jag fått den insperationen ifrån måntro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0