Caroline af Ugglas


Tycker den här låten blir bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den, tänk att man kan tycka så olika. Jag menar, tjejerna höll på att dö igår när jag sa att jag tyckte hon var skitcool och att låten är grym. Men om ni tar er tid och lyssnar på texten, lyssna på den ordentligt. Man kan lyssna, och man kan lyssna på en låt, om ni förstår vad jag menar. Dock tyckte jag att den verkligen inte skulle vinna, men den kom tydligen 2a så helt ensam om att tycka detta verkar jag inte vara.
 
Men sen är det ju så att jag gillade idol lars också, så jag verkar alltid gå mot strömmen! ;)

Kommentarer
Postat av: frida

:) linnea, du är knas, fast jag älskar dig ändå.

2009-03-16 @ 18:07:56
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0