A thousand words

Avslutningen på mitt sportlov blev alldeles perfekt. En stugtripp med Johan, Otto och Jenny. Hade inte kunnat bli bättre, underbara vänner, mys framför brasan, bastu och massa annat. Lyckat helt enkelt!

Nu är det väl en sisådär 5 veckor till nästa lov? Kommer gå riktigt fort känner jag på mig, vi har prov varje vecka så det blir att plugga mest, tiden går fort iallafall! Men om två veckor bär det av till björkliden och veckan efter påsklovet är det ju stockholm, så visst har man saker att se fram emot. På tal om stockholm så var min farochmor där i helgen, och mamma hade köpt två söt toppar från monki till mig, väldigt snygg faktiskt, hon kan sin sak! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0