Vilken dag!

Idag var det en grym dag. Kan ju säga att jag älskar mitt sommarjobb som består av jobb med mitt fantastiska fotbollslag. Dagen kanske består av 90% skratt och det kan jag lova att man klarar sig länge på! Senare idag hade vi också en seriefinal kan man säga. Vi var sjukt laddade, man kunde som ta på det i luften som Kjelle säger och visst var det något i luften, för vi vann allt med 6-1. Så grymt så det inte är sant.


Har inte heller berättat om midsommar som var Awesome!! Bästa kvällen/natten på länge med alla mina favoriter samlade på en och samma ö. Brändögrabbarna(eller typ hela brändön), Jenny, Sanna, Frida, Rebecca, Johanna och jag for till Hindersön och välkomnade sommaren med massa galenskaper! Alla for hem med stora leenden kan jag lova, detta gör vi om! =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0