Var tog sommaren vägen?

Kan man ju undra. Pappa sa att det haglade idag, tur att jag var på stan och strosade då och inte märkte något. Annars hade det inte varit glada miner.

Sitter här och äter hallon med mjölk, stört gott! Tror jag och mamma äter två kilo hallon i veckan, det börjar gå lite överstyr vårat hallonätande! Haha, jag äter det till allt, i gröt, som godis, till mjölk, till fil och flingor osv osv. Grymt gott.

Nåväl, funderar över vad jag ska göra ikväll. Skulle nämligen ha suttit hamnvakt inatt igen, men hon jag skulle sitta åt ångrade sig helt plötsligt, gissa om jag blev less. Aja, är iallafall godkänd hamnvakt av granuddens hamnförening nu så hoppas det blir fler nätter! Satt där inatt från halv 11 till 04.00, fick sällskap ett tag och sen såg jag film och myste på med malte. Gick ett några kontrollrundor, men inga bovar! haha =) Blir nog hur som helst att se Danmark-Sverige med Sanna och märtan, är rätt slut efter natten! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0