Once

Så bra låt, från så fin film! :) Nu är det förövrigt sommarlov på riktigt. Hade en underbart rolig skolavslutning hos Sabina med typ över 20 brudar, vilket alltid blir lika roligt! Bilder kommer sen.

Började sommarjobbet idag också, fotbollskola för 5-6 åringar. Så otroligt söta ungar, nästan alla iaf haha, jag och min grupp har hand om 30st och jag måste säga att det går över förväntan! Jag och Sara kommer nog sno hem våra favoriter efter den här veckan. Det finns inte en lugn stund kan jag lova, men oj så kul vi har! Nu ska jag sova så jag är pigg i morgon=) Godnatt


Kommentarer
Postat av: sofialaa.blogg.se

:O:O Och jag som kanske skulle uppträda med den låten!:) Fan vad lskiga vi är!!!:O:O

2009-06-16 @ 16:24:13
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0