let's run away

Ännu en stormig dag. Varför ska det blåsa så otroligt? Nåväl, jag sanna och frida hade det mysigt här hos mig med plättar på altanen och planering inför stockholm iallafall. Vi kommer få en grym sommar känner jag på mig.

Förövrigt vann vi våran match ikväll med 4-0 mot baik, hade kunnat vinna med 10-0, men bara 4 bollar ville tydligen in i målet. Nöjda var vi alla för det ändå och skrattade på som alltid, vilket lag man har! :)

Underbar kväll igår med glass och vattenpipa!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jasså? :D låter ju grymt bra! Ser vi fram emot ;)

2009-06-02 @ 22:35:35
Postat av: Sanna

... från mej då(Y)

2009-06-02 @ 22:36:12
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0