Inte långt kvar nu!

Nu är det inte långt kvar alltså, känns väldigt otroligt underbart skönt och välbehövt. Som vi har kämpat denna termin, det har varit tungt som bara den. Vi har haft alla de tyngsta kurserna på en gång, det kändes verkligen när man gick från ettan till tvåan. Men snart har vi gjort allt och oj så roligt vi haft ändå! :)

Sitter just nu och pratar med christian om segling. Kom då på att jag för ungefär prick ett år sedan kom jag på iden om att skaffa en egen liten segelbåt, som man kan fara ut i och segla här i skärgården! Så otroligt underbart. Iallafall så har jag helt glömmt bort detta, och nu kom jag på det igen, tyvärr då lite för sent. Men till nästa sommar ska jag ha min egen maxi 68! Helt klart, jag är grymt taggad alltså :) Någon som vill hänga med och selga då? haha

En Maxi68 har typ allt, och kostar inte mycket!:)


Kommentarer
Postat av: frida

jag är på, om du lär mig segla först! vi börjar med jollen :)

2009-06-04 @ 23:07:22
URL: http://fridaakeblom.blogg.se/
Postat av: annaj

Jag är lätt på!! hur skaffar man seglingssetifikat? =)

2009-06-05 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0