00.01

Rätt komiskt, just precis nu när jag tänkte skriva ett inlägg om att det är en stor dag i morgon, är klockan precis 00.01. Så idag mina vänner, är det en stor dag! Det är nämligen min bästaste Sabinas dag! Hennes födelsedag!! och hon fyller faktiskt 18 år. Kan ni förstå hur stort det är, kommer ihåg varenda födelsedag vi har firat sedan vi var små, och vi tänkte på hur stort det var att fylla 18 och hur länge det var kvar tills dess. Men nu står vi där, nu är den dagen kommen! =) Om ca ett halvår prick är det min tur, gud så tiden går.

Sen så har jag inte förstått, att hon far faktiskt om ca en vecka och är borta i 8. Det känns nästan som när vi gick i 8an och hon skulle till malta i 4 veckor. Det kändes som en evighet och det var så ensamt. Vi inte umgåtts så mycket under våren nu (för att min fritid har bestått av plugg), men det är ju nu tiden finnns till det och då åker du min kära vän. Men du kommer ta med en bit av mitt hjärta när du åker, bara så du vet! :) Nej nu blev det ju lite sorligt det här, det var inte meningen! Nåväl, IMORGON OCH HELA VECKAN SKA VI FIRA HAHA :D:D:D

Krama henne såfort ni ser henne, det ska jag göra<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sååå sööttt :D

2009-06-08 @ 18:21:45
URL: http://rebeccai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0