A vacation

Vaknade precis och kom på att det finns ju trådlöst internet här på likskär, (eller säger man liggskär?.. lär mig aldrig). Vädret var kanske inte det roligaste men ju längre ut i skärgården man kommer desto mindre moln, så förhoppnigsvis kommer solen fram snart. Funderar på att vandra till sandstranden här på andra sidan, Lina trodde nämligen att den var 2,5 kilometer lång! Helt perfekt att springa där alltså. Måste ta vara på tillfällena nu då det finns, inte så lätt att springa på små öar precis. Jag och Ribban var och tränade snabbhetsträning igår och kan säga att det känns i benen!

Har ni kikat i Kuriren idag förresten? Min lillebror är nämligen med där, han vann bägge optimistjolle tävlingarna som var i helgen! Ganska stolt syster här kan jag säga:)




Matti, Rebecca och jag i lördags! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaa verkligen! :)<3

2009-07-23 @ 21:29:29
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0