Tillbaka till verkligheten

Då var lovet slut, och det har varit alldeles underbart skönt. Hunnit med allt jag velat och har vilat ut riktigt mycket. Så nu är jag laddad med att börja om med vardagen igen, plugg och träning det vill säga. Ska ta tag i träningen nu, har varit alldeles för lat under lovet, men det är ju så det ska vara!

Nu i slutet av lovet har jag gjort en massa kul, på måndag for vi till backen ett gäng, irina, anna, frida, rebecca och axel. Det var såå otroligt härligt att äntligen få åka igen!! Härlig dag med härligt folk. På kvällen hade vi baktävling, jag och ira mot resten av brudarna. Axel kom och var domare! Det var gott och vi blev grymt mätt haha :) Anna,frida och rebecca vann, dom hade gjort en otroligt god glass mums!

I tisdags fyllde jag 17 år, äntligen liksom! :) Jag hade en superdag, först for vi jag, frida, irina och rebecca och åkte madrass på ormberget, tyvärr var backen mindre än vad vi kom ihåg men det var skönt att komma ut! På eftermiddagen kom släkten och firade mig, sen kom också tjejerna och fikade massa gott fika! Tack för alla gratulationer, ni är underbara =)

Nu ska jag göra mig klar till träningen, basket!! =)






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0