Prison Brake



Det börjar bli riktigt jobbigt att se prison varje måndag, jag lider fan varje avsnitt. Men ändå måste jag se, har följt deras resa från början och klarar inte av att inte veta vad som händer. Fast nu börjar det som sagt bli tungt, haha speciellt när min käre mor blir nervös så ska hon babbla på om allt som händer och varför gjorde han så osvosvosv. Nåväl, det är tradition :)

Haft en mysig kväll med sabina också, vi båda har kommit in i träningsfasen nu och jag tror vi omedvetet har börjat äta nyttigare. Utan att vi pratat om det har vi bytt ut den där kakan mot torkad frukt, russin, hårdbröd och te! Eller vad säger du bina? :) Framsteg framsteg!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0