No better and no worse

Två dagar i skolan och jag är helt slut. Kan ju vara för att jag är sjuk, eller håller på att bli sjuk. Jag vet inte riktigt. Skönt med en slökväll hemma, sitter nu och ser terminator med min lillebror. Rätt cool film haha, har sett lets dance också, blondinbella var inte så bra som jag trodde, laila var så mycket bättre!

Imorgon hade jag tänkt fara förbi inpuls innan våran match, men tror knappast jag orkar. För jag måste verkligen spela, vi var typ 8 st och gladan är ändå rätt bra. Men men :)

Juste, fick världens godaste bodylotion av Jenny idag, en födelsedagspresent! Inte mindre än victoria's secret!! Lyx eller lyx, kommer användas väl, tack finhjärtat <3

Nu ska jag fortsätta se och sen läsa twiligt! Godnatt.



Kommentarer
Postat av: sofia

Nämen vad är det jag ser! <3 Du ska då veta att du är då minst lika underbar, om inte mer! Nu gjorde du min dag igen hihi :) Vi ses! :)

2009-01-11 @ 16:25:45
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0