I don't wanna live that life


Ja ni kanske förstår att jag haft en tuff vecka, inte ett enda inlägg. Vad ska man säga, jag vågar inte ens kolla på min statestik. Veckan har nästan bara innehållit matteplugg och träning. Man har bara ett slutprov i matteC så det gäller att kunna sin sak då man sitter där, alltså måste man plugga. Provet är iallafall över, och hur det gick lämnar vi.

Nu framöver kan jag kunna vara mer social och skriva mer här, det är illa när jag inte kunnat träffa sabina på mer än en vecka, där går gränsen. Men i morgon ska vi ha filmmys massa brudar, så det blir supermys!

Något som hållit glöden uppe är dock topmodel avsnittet som börjat, tycker det är hur bra som helst och den här bilden på Lauren Brie var hur fin som helst.

Kommentarer
Postat av: sabina

jag älskar dig <3 :)

2009-01-16 @ 18:51:42
Postat av: sabina

jag älskar dig min ängel =)<3

2009-01-16 @ 18:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0