Hold my head inside your hands

Aneliegh var näst bäst i dagens avsnitt igen, super! Håller tummarna för henne, hon verkar så jordnära och är riktigt duktig.
 
Nåväl, skoldagen idag var inte speciellt jobbig. Vi hade kemi och fysik labb, rätt kul ändå. Sen gick jag och sofia och la undan ett par helt underbart fina skor. Oj så förälskade vi blev, tyvärr svider priset lite. Får fundera imorgon hur jag gör, svarta eller brun/beiga?. Ja det återstår att se :) Imorgon blir en tung dag, slutar klockan 5. Tror inte jag kommer orka träna efter skolan, får nog bli en vilodag i morgon. Nej nu ska jag lägga ner det här och krypa ner!

Hold my head inside your hands
I need someone who understands
I need someone, someone who hears
For you, I've waited all these years

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0