Heath Ledger


För ett år sedan berättade min mamma vid den här tiden att hon precis hade läst på aftonbladet att Heath hade dött av en olycka. Har aldrig blivit ledsen, alltså på riktigt av att en kändis gått bort men den gången jag fick veta det tog det faktiskt riktigt hårt. Heath var verkligen min favoritskådespelare och jag har sett alla filmer många gånger om. Vet inte hur många gånger jag och sabina sett en riddares historia.

Läste iallafall att han var nominerad till en Oscar för bästa manliga biroll för hans tolkning av Jokern i The dark knight. Håller verkligen tummarna för att han vinner, det är det minsta vi kan göra!

Ett grattis till Axel som klarade teoriprovet idag!! Du är bäst, jag visste det! Du kan allt om du vill, kom ihåg det :) Tänker på dig i morgon under uppkörningen.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi är nog helt enkelt bäst linnea<3 :) HAHA Och heath ledger... han var en favorit av hög grad :( Hade sett fram emot så mycket fler filmer av han :'(

2009-01-22 @ 22:35:08
URL: http://sofialaa.blogg.se/
Postat av: josefine

Nu har jag fågestund i en vecka så det är bara att fråga på. Var inte blyg!

2009-01-26 @ 11:47:35
URL: http://josefinelind.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0