Come on, oh my star is fading

Fick lite klagomål idag från vissa håll (nämner inga namn) om att jag suger på att blogga och att jag aldrig uppdaterar. Det skärde i mitt hjärta och därför ska jag skärpa till mig, men det har faktiskt varit helg och jag har haft fullt upp! Plus att jag försöker att spendera lite mindre tid av mitt liv av att sitta vid datorn, så jag har mina anledningar!! :)

I fredags var jag hemma där vid 8 efter fotbollsträning och helt slut i kroppen. Jag och frida funderade på hur vi skulle göra med kvällen, slutade med att hon, Sanna och Martina kom till mig och vi myste på. Lika kul som alltid, dvs massvis med skratt. Vi håller väl vad vi lovat varandra nu gällande våren, right? :) På lördag gick vi på stan och jag och frida hittade oss en supersöt blus på veromoda! Någon mer än jag som längtar till vårkläderna? Helt underbart. Sen for jag till tuna där vi hade match, en vinst där blev det. På kvällen umgickts jag med sabina och rebeccao. Vi vandrade till Johan Asplund där vi hade det supertrevligt, verkligen kul att träffa Johan igen!! :)

Nu-Thehills!
 

Jag och sofia hittade oss en supersöt skjorta på vila :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det gör vi, och jag ser fram emot det! :)

2009-01-26 @ 19:55:27
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0