There is a light that never goes out

Måndag igen, ny vecka och nya tag. Dagen har inte varit speciellt jobbig, slutade vid två och fick sällskap av sötsanna påväg till bussen. Det som varit jobbigt är att jag har en otrolig huvudvärk, usch vill inte bli sjuk.

Kvällen har varit superslapp med prisonbrake + lite casanova. Alltid lika plågsamt med prison, och samma tänke slår oss varje gång, måste jag säga vilken? Varvade med lite casanova, superhärlig film med Heath Ledger. Den är inspelad i Venedig, och då räknade jag snabbt ut att jag gått på samma gränder och gått över samma broar som Heath. Något grymt! ;) Nåväl, nu ska jag sova! Godnatt.

Grattis till AnnaLindström som fyller 18 år idag! och ett grattis till ChristianNyman som fyller i morgon!! :D:D:D:D:D::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0