The rest is still unwritten

Fettisdag idag då. Fet-tisdag, mysigt namn! Man blir ju inte speciellt sugen på att käka en semla då, tycker inte jag iallafall. Kanske för att vi i min familj ätit semlor hela februari typ, eftersom vi brukar göra egna. Så nej, nu går vi mot nyttigare tider.

Helgen spenderade jag till största delen i brändön med Jenny, Otto och Johan. Vi myste på, åkte lite skoter och grillade. Sånt man gör där helt enkelt, det var på tiden. I lördags spelade vi våran sista basketmatch för säsongen också, kanske den sista någonsin i min baskethistoria? Kändes i kroppen kan jag säga, sista gången efter 9 år på basketplan. Men vem vet, kanske hoppar in i något nytt lag till hösten. Efter matchen åt vi trerättersmiddag på östernspärla. Förrätt, varmrätt och efterrätt, bara att passa på när det är gratis! Riktigt gott iallafall, kommer sakna vårat lag måste jag säga. Har haft en jätterolig tid tsm med er alla.

Just nu sitter jag och kurerar mig med vitt te och mörkchoklad framför sofis mode, (finns det en bättre tidning som till och med kommer ut varje vecka)? Massvis med fina kläder och bilder. Sparar förövrigt alla mina pengar fram till stockholmsresan, nog för att risken finns att jag inte hittar så mycket, men har hellre pengar så det räcker och blir över utifall att! :)

Imorgon är det friluftsdag och det ska faktiskt bli roligt! Det blir att åka ut på isbanan med Sanna och kanske någon mer? Grillning av pinnbröd och korv hoppas vi också på! Om det blir lika fint väder som idag kan det blir riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det skulle till och med bli bättre väder än idag, men går det?! :) hehe

2009-02-24 @ 22:01:44
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0