Sometimes even right is wrong

Då var helgen över och jag är riktigt nöjd med hur den blev till slut. I fredags hade vi våran tjejmiddag med god mat som vi själva lagat och goda drinkar med en massa skratt. Vad mer kan man önska liksom? En underbar kväll med underbara vänner, en inledning för ännu fler kvällar, right? Jag säger bara vinäger! hahah :)

Igår sov jag ut, vilket behövdes efter en lång skolvecka med allt för få timmar med sömn. Tog det riktigt lungt med en massa the hills avsnitt. Johan kom förbi med min biologibok så vi tog en lång promenad på isen med maltepalte. Inte kallt alls var det och solen tittade fram, en underbardag. Sen började jag fixa lite inför kvällen, och senare bar det av till AnnaL. Där hade vi supertrevligt hela laget, helt galet! :) Vi var väl där till 12 då vi började gå mot stan, massvis med folk på kafelino men vi köade ett tag, men sen gav vi upp och jag mötte upp Sanna och brudarna. Lyckadkvällsåsäg!

Matchen idag var blev som väntad, en aning seg men det blev ändå en vinst. Nu ikväll har jag myst på med mamma, vi såg kanske den mest underbaraste filmen som gjorts. The holiday! Tänk när man kan göra något sånt, bara sticka och råka hitta sin livskärlek. Amazing :) Nej nu ska jag sova, godnatt! Mer bilder kommer senare :)

Lovers, keep on the road you're on
Runners, until the race is run
Soldiers, you've got to soldier on
Sometimes even right is wrong

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, har också sett den filmen, tror till och med att jag har den med en närmare eftertanke! Den är så bra :) Hihi.

2009-02-02 @ 15:18:40
URL: http://sannai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0