Beautiful day

Vilken underbar dag! Jag och Sanna bestämde oss för att åka skridskor så vi snörade på oss skrillorna och så bar det iväg. Vi trodde seriöst att vi skulle blåsa bort dom första metrarna, motvind sägerjag bara! Men när vi kom förbi udden så gick det alldeles utmärkt.

Framme vid gråskälören myste vi på vid brasan och grillade pinnbröd och korv. Helt perfekt :)  Hem orkade vi inte ta oss så vi tjatade till oss två platser på ett par snälla grabbars skotrar, något som vi kanske inte skulle gjort? Det var kanske det värsta jag gjort i hela mitt liv, första gången jag kände att om jag ramlar av nu så dör jag. Tror killen som körde var nära på att kvävas, vet inte hur hårt jag höll fast mig! Haha :D Galet säger jag.

Ikväll blir det lärkans aula!! Ser verkligen fram emot det :)

Och ett grattis till MalinO som fyller 18 år idag!! :D:D:D:D:D::DD:D Grattis grattis graattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0