090217

Tisdag, vilket betyder väldigt lugn och skön dag. Bara en lektion så jag och jenny bestämde oss för att fika på waynes innan skolan. Vi 10 gick vi till strand där Laura och Emmy tänkt exakt samma tanke som oss denna kalla tisdagmorgon, så vi fyra fick en väldigt trevlig och mysig stund där på waynes innan skolan. Om Nv2orna ska splittras hoppas jag verkligen att vi iallafall hamnar tillsammans =/.

Något att se fram emot är iallafall stockholmsresan som blir den 22 till 25 april. Bokade klart resan ikväll, hittade tågresor för 95 kr, alltså 190 kr tur och retur! Helt galet billigt. Så i april far jag, Sanna och Martina dit, blir sjukt kul. På tiden att Sanna får se storstaden fler gånger! ;)

Avslutar med en sjukt ful och rolig bild, seriöst den fulaste bilden på länge! Jag och Johan då ;)



Förövrigt så är det -27 ute nu....

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA så jäkla klockren bild ;) Mobilnördar! :D Där satt nog jag där brevid och pratade med dendär dansken HAHA :):)

2009-02-18 @ 16:16:26
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0