fjärde december

Vilken vecka det har varit. Har inte kunnat skriva något här faktsikt, för att vårat internet är segare än segast just nu. Konstigt. Men har inte haft tid att sitta vid datorn heller. Har typ pluggat 90% av min tid. Vilket jag också kommer göra fram till onsdag, då vi har kemiprov. Jag tycker dock det är riktigt intressant, metabolismen, ämnesomsättningen alltså. Tyvärr är det ruskigt mycket och väldigt komplicerat.

I onsdags hade vi träning med korpen och jag kan säga att det var det roligaste på så sjukt länge. Alltså jag var typ helt lycklig. Vi spelade match i 1½ timme, och tiden gick så galet fort. Har glömt hur roligt basket är alltså! Har förövrigt typ träningsvärk i varenda muskel i kroppen, jag och rasch fick typ igenom hela kroppen på inpuls igår. Kände mig verkligen trött i kroppen eftersom jag varit sjuk, men vi klarade det iallafall! :D

Nu ska jag äta massa frukost och sen ska jag ta vara på min lediga dag, känner på mig att det kommer bli en bra dag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0