28 december

Åh vilka underbara dagar det har varit nu, har inte gjort något annat än att mysa på med min familj och vänner, sett film och tränat lite också, tur det som man käkat alltså haha! Men idag vaknade jag med halsont och hur ont i huvudet som helst, så nu blir det ingen mer träning. Så himla less alltså :( Kanske blev lite kall igår när jag och oskar var och åkte lite snowboard i måttsund! Jag fick agera instruktör, och antingen var jag en klockren sådan eller så var Oskar en naturbegåvning! För på två timmar hade han lärt sig att svänga åt båda hållen. Alltså sjukt bra:D Förstår inte varför det är så få som åker det nu för tiden, så himla roligt ju! :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Krya på dig nu, du ska vara party på nyår :) puss

2009-12-29 @ 23:11:38
URL: http://sofialaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0