Let's let it happen

Är så galet trött. Satt hamnvakt förra natten, kan ju vara därför. Trodde jag skulle få vara ensam, men inte det. En gubbe höll mig sällskap, en pratglad en också. Fick nästan panik där ett tag, alla hans ord och meningar flöt liksom ihop och jag höll väl med någon gång där ibland på något jag inte hade en aning om vad. Så var det med det, därför är jag sjukt trött! :)

Sjuk har jag blivit också, vilket inte är bra då vi har massvis med träningar i veckan. Men ska vila upp mig nu inför sista helgen innan skolan hemma och sen måste jag vara helt frisk till sthlm! En vecka kvar nu.

och äntligen har jag lyckats hitta en header. Hittade den på någon tjejs blogg, förlåt för att jag tog den om du råkar klicka in på min blogg! Men den var så grym:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0