i like to see how truly bright you are

Vilken sommar vi har haft. Helt underbart väder i flera veckor nu. Så mysigt att bara kunna sticka iväg där på förmiddagen ett gäng till en strand, ta med sig lite mat och sen lägga sig och sola och prata strunt, det som vi är bäst på. Precis det har vi gjort idag också, galet mysigt.

Hade match ikväll också, första sedan uppehållet. Grymt skönt att få komma ut på planen igen, som jag har saknat det. Det var tyvärr riktigt svårspelat idag då det bara var tjongfotboll från båda håll, inget kul på innermittfältet då precis! Plus att mina fötter är sjukt ömma från helgens bravader och min rygg är inte så bra heller, blev ner knuffad så jag fick scenkanten rakt mot ryggen så galet ont! Men antar det är smällar man får ta! :)



och om två veckor sitter vi på planet till sthlm, jag är så stört glad just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0