Fredagsmys

Igår trodde jag att det var onsdag, och idag fick jag för mig att det var lördag. Snacka om dagvild, men det hör ju till sommaren. Idag kände jag mig verkligen inte sugen på att sola, första gången den här sommaren som jag blev rastlös. Får ladda inför träningen ikväll istället så jag är pigg i benen!

Efter träningen ska vi några tjejer till sofias lyxvilla i bensbyn! Kommer bli galet roligt, basta och bada i poolen deras och sen sover vi nog över så vi kan steka imorgon. Hoppas på bra väder, såg lite molnigt ut! Sen får vi se om jag följer med sabina och festar, hade varit så kul eftersom vi inte setts på nästan hela sommaren!


Saknar dig Jenny!! Hoppas du har det bra i värmland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0