You act like you never had love




Kanske finaste bilderna på länge? Funna på någon fin blogg..
 
Sitter här framför kemiboken och lyssnar på one med lars eriksson. Ganska mysigt ändå, med en kopp te och bra musik går plugget ändå helt ok. (Försöker som intala mig det). Lite konstigt bara att jag alltid lyckas spara plugget till såhär sent på kvällen, kan iallafall sova ut i morgon. Börjar där vid 11.45, grymt skönt.
 
Idag när jag kom hem fick jag veta att min kusins mamma fått tvillingar, man kan nästan säga att jag fått två kusiner då kan jag tycka, för hans mamma ser jag som min moster! :) En liten kille och en liten flicka, gissa vem som kommer vilja ställa upp som barnvakt?..

Mina converse från ellos kom idag också, i brevlådan och allt. Kunde som inte bli enklare, tog lite lång tid bara. Men för 270kr var dom värda väntan, så ett tips! Köp era converse på ellos hemisda, 50% rabatt på ett plagg! Grymt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0