Söndag!

Då var vi framme vid sista dagen på påsklovet, känns ändå helt okej tycker jag. För ju fortare veckan rullar på desto närmare till sommarlovet. Tycker att den här veckan har gått supersegt, vilket är bra såklart! :) Har hunnit med massor, och inte pluggat något! Känns underbart. Nog för att jag måste ta igen allt idag, men det ordnat sig. Klev upp kl 9 och skrev klart svenskan, så nu kan jag bocka av den.

Vad har hänt då under hela lovet, har varit i stugan med släkten och firat lite påsk. Sen hem en dag och tillbaka till Sandön med ett brudgäng istället. Sanna, Martina, Sabina, Rebecca, Frida och jag då myste där i ett par dagar, massa mys i solen, skoterkörning, mys framför brasan och bastu. Blev superlyckat. Sen har jag solat och jobbat på doffi. Jag hann även med att planera en överasskningsfest för Jenny som fyller 18 i morgon. Det blev också otroligt lyckat, tack alla som hjälpte till! :)

Nu ska jag iväg och träna, vi hade nå taktik snack också innan så det blir många timmar borta. Frida borde ju komma hem idag också tycker jag, måste ju få se på allt hon har brännt pengar på! :)


Kommentarer
Postat av: julia

nitarmbandet är från ur&penn! hehe billigt och bra ;)

2009-04-20 @ 17:57:59
URL: http://lulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0