1 April

Ny månad och ny vecka, igen! 1 april då, luringdagen. Trodde inte jag skulle bli lurad, men när jag kom hem hade jag fått ett brev från miljökontoret i luleåkommun. Började läsa och det stod en massa seriöst om att 1 maj ska en ny lag införas att vi här på skogsvallenområdet blir förbjudna att rasta våra hundar runtomkring området här. Blev ju helt tokig och sprang ner till pappa och skrek att jag måste gå till kronan för att rasta malte!!? När jag kollade upp från brevet stod pappa och smilade gärnet. Haha så jävla bra gjort, bästa luret någonsin.

Björkliden var helt fantastiskt härligt, bilder kommer sen. Så skönt att fara bort, inte lika skönt att komma hem. Prov i morgon, har nog aldrig pluggat såhär lite till ett prov någonsin. För första gången känns det bara som att jag vill få det gjort, sen att det är nationella i engelska också. Vilken jävla dag, vi lär ju få veta klasserna i morgon, också.. Vi som inte fått veta än alltså, nog för att jag fick veta nyss och vad ska man säga?..

Så grymt less nu..Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0