Söndag

Ja söndagar brukar ju vara sådär att man sover bort halva och sen är resten seg. Idag har jag faktiskt varit riktigt duktig, fast jag fortfarande är sjuk. Igårkväll följde jag med min familj ut med båten, eftersom att jag fortfarande hade feber. Det var riktigt mysigt, så fint på hösten att vara i skärgården. Idag packade vi ur hela båten och vikte segel osv. Nu ska den upp på land. Sen for vi förbi mormors stuga där vi hittade massvis med lingon, aldrig sett så mycket. På en och en halv timme plockade jag och min lillebror hur mycket som helst. Vet inte hur många kilon än. Det blev en del :)

Är helt slut nu, ska skriva lite på livskunskapen som jag missade att lämna in den förra veckan. Sen bär det av till sabina för att se första avsnittet av Andra avenyn!!!!!! :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0