If you love me why don't you let me know

Jag är fortfarande sjuk, känns som att det blir sämre och sämre. Har inte sovit ordentligt på flera dagar för att jag hostar typ halva natten, förlåt Jenny om du sov dåligt inatt. Igårkväll tog jag nämligen en buss ut till jenny, pga ett litet ja vad ska vi kallad det..nödläge. Natten blev rätt jobbigt, jag hostandes och jenny febrandes. Men så kan det vara nödläget löste sig iaf :)

Idag började vi 11.45 och slutade 14.30, inte så jobbig dag med andra ord! Skönt nu när jag mår så dåligt. Ska bara hitta några miljöartiklar och sen ska jag sova! Hittade förässten en skitmysig stickad tröja på gina för bara 199 kr. Ni har säkert sett den, blå med stora snöflingor typ. Mysig iaf :) Nej nu ska jag sova.

Godnatt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0