Look at the stars look how they shine for you

Nu är jag hemma igen från en fartfylld vecka. Var ska jag börja? I måndags bar det iväg till abisko med NV2orna. Där hade vi det mysigt och en otroligt vacker fjällvandring på tisdag. Tycker Tomas kommentar var rätt bra ''Är det här verkligen Sverige?'' Så fint var det, fantastiskt! På onsdagmorgon tog jag en buss till kirunaflygplats, där steg jag på planet som tog mig till stockholm. Coldplay i globen väntade ju på mig där! Hela dagen var magisk, det fanns liksom i luften att jag skulle få se coldplay live!

Konserten var iallafall hur fantastisk som helst, eller det räcker inte. Det finns inga ord! Man måste ha varit där för att förstå, hur otroligt, mäktigt och bra det verkligen var. Jag var som helt tagen under konserten, kunde inte fatta liksom! Nu efteråt kan jag knappt lyssna på inspelningarna utan att börja gråta!! Det är ganska mäktigt att publiken överröstar Chris Martin, fytusan!! :) Tack pappa för konserten! Igår hade jag och mamma en hel dag i sthlm, så vi sprang runt på alla möjliga butiker från 10.00-19.00. Tror ni jag var trött sen? När vi satte oss på resturangen blev jag helt slut och fick världens feber.

Nåväl, ska lägga upp alla bilder sen och filmer senare. Tillsdess lägger jag in några youtube klipp från konserten :)


Sista låten, yellow (:

God put a smile upon your face/talk, the hardest part (:

Kommentarer
Postat av: linda

ååh, jag hade så gjort vad som helst för att vara där! :)

2008-09-19 @ 16:21:59
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0