*

Fredag igen då (: Hade långt och tråkig fredag som vanligt, 8.15 till 16.20, längsta dagen på hela veckan..inte så kul. Menmen man kan inte få allt. Efter skolan for jag hem på direkten, käkade och sen bar det av till sanna :) Där hade vi det mysigt som alltid, sen bar det vidare till eliasfest. Där blev vi ett tag, tills vi fick skjuts hem med Jocke :):). Hemma igen åt vi gomat som vi hittade i kylen, så vi satt där i natten och hade det otroligt mys. Tack Sanna för en efterlängtad kväll, jag har saknat dig!! <33

Imorgon ska jag en sväng på stan, sen ska jag vidare till arcus för att se Sannas f98 basketlag spela match! :) Plannja skulle också spela där kl 14 nå sånt. Nu ska jag sova, hoppas ni haft en fin kväll.

Godnatt!



Well here, you standing in front of me. But I don't know if you are ment to be my destiny.  


Kommentarer
Postat av: Sanna

Riktigt trevlig kväll! Har ju saknat dej, med såklart! :)<3

2008-09-28 @ 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0