Cause if you want me then you can have me

Idag har det varit en sådan där dag som man bara vill passera. Sura miner på skolan, fattar inte varför menmen. Typ 3 h hål samanlagt och så slutar man 17, inte så nice. Man får väl räkna med sånt i guess. Lediga i morgon iaf, vilket känns så otroligt skönt. Varannan tisdag ledigt! <3

Ikväll har jag tagit det riktigt lugnt, kollat ikapp mig på idol! Försök hitta en unikare människa än Lars, helt otrolig :) Hoppas han klarar sig långt! Imorgon ska jag sova uuuut, är så trööött så det finns inte. Men nu ska jag försöka få igång andra, grymt less på det där nya prime det sätter ju aldrig igång?! Usch nåväl godnatt :)




So if you love me
Won't you let me know?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0